De ce ne place mancarea italiana

Prima data cand am mancat ceva tipic italian am comandat la o firma ce facea livrari mancare la domiciliu in Bucuresti si am fost surprins placut de niste paste cu o aroma deosebita si niste sosuri care imi innebuneau mirosul pur si simplu, am fost atat de incantat de aroma lor incat ziua aceea m-am declarat indragostit de bucataria italiana, daca eram prezentator dadeam acea mancare ca o reteta la stiri si la ceea ce vedem astazi la tv, sper ca si voua va este foame si daca vreti puteti comanda acasa meniul zilei de la firma noastra de catering evenimente.Va vom livra toate produsele cu drag si vom onora comenzile la timp. si inainte de a pleca va vom ura: Pofta buna

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu